Put me back together. Mvh Cecilia.

Hej från en två kilo lättare mig!
Idag har jag haft en riktigt kass jävla supermega dålig dag.
Jag vaknade sur som en citron.
På bussen såg jag säkert ut att skrika:
"Ja, jag käkade åtta citroner innan jag gick hemifrån".
Och folket såg ut att undra: - Käkade hon åtta citroner innan hon gick hemifrån elle?
Och jag morrar fortfarande likamycket som den där jäkla skomakaren i bullerbyn!
När jag väl satt i den där lilla tågkuren och väntade på alingsås pendeln till skolan, så valde någon att börja röka där inne. Och då ville jag verkligen dela med mig av mitt dåliga humör och fråga henne om jag verkligen såg ut att vara en sån där som skulle vilja dö av passiv rökning.

Men det gjorde jag inte.


Kommentarer
Postat av: Sofie

.. såna dagar suger. Citrondagar. Puss

2010-01-19 @ 07:58:30
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0