Little lion man.

Min dag har varit en bra dag. En ledig dag, som egentligen inte skulle vara just en ledig dag.
Men så blev det endå.
Jag steg upp, gjorde mig en frukost bestående av 2 smörgåsar med tonfisksallad på.
Ett glas färskpressad juice a la Cecilia, och en hemmagjord Chai Latte.
Perfekt.
Sedan tog jag en sväng in till stan för en stadspromenad med Matilda!
Det blev en åttaabitars på supersushi, och en shoppingrunda på stan.
Det skulle egentligen inte bli just en shoppingrunda på stan.
Men så blev det endå.
En jacka, två väskor, och ett par vantar! (skrev ett glas vantar först) HAHA.
Sedan kom jag hem och tog en 40minuters promenad.

The end.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag BEHØVER verkligen træffa dej.. alltså BEHØVER

2010-01-14 @ 10:13:56
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0