Monday morning, Feels like i'm going down

Jag sitter och försöker lyssna in mig på hästpojken nu när jag har all tid i världen.
Jag faller inte riktigt.
Det är som Sofie säger, han verkar knäpp.
Fast om jag ska vara sakrätt så sa hon mer något i stil med "han verkar knæpp".
Hon är ju faktiskt norsk nu.
Men, gitarrer & bas, trummor & hat är bra!
Men jag pendlar från hästpojken till Bad Cash Quartet, för att vara lite nostalgisk.
För en stund sedan så smällde jag i mig världens största kopp kaffe.
Jag mår lite illa.

Jag måste vara den mest uttråkande bloggerskan i världen.
Iallafall i Sverige. Skulle jag kunna vinna ett pris för det, tro?
Vore underbart isåfall.

Bratackhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0