And i stopped thinking that things can be both black and white. (I am a good person I can tell black from white.)

Åh. Gud vad härligt med lite snöstorm.
Vaknade av att någon skottade snö utanför mitt fönster.
Kollade ut.
Och vad ser jag?
Jo snöstorm!
Helt underbart faktiskt.
Gud vad härligt det ska bli att gå på en shoppingrunda i denna snöstorm.
Det ska bli helt underbart härligt att gå ut och känna snön klibba fast i ansiktet.
Det ska bli underbart att ta på sig vantarna, mössan, halsduken, vinterjackan.
Skämt åsido. 
NU ÄR DET SLUT, NU FÅR DET RÄCKA!

Men jag kan inte vara arg mera, för idag kommer Sofie hem.
Och vi ska på en runda på stan.
Jag matilda och Sofie, gräddan av världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0