The devils workday.

Jag ligger här i min säng, med laptopen i knät. Nykommen ut ur duschen, med handduken på huvudet, kaffekoppen redo vid min sida. Ohja. Idag är en fullspäckad dag. Idag ska ja få träffa en av mina tre bästisar. För första gången på en månad. Haha. Den norska utav dem. För mig är det viktigt med mångfald förstår ni.

Först och främst så ska jag och mamma hem till mormor vid svingeln och ta en fika. Få lite saker. Sedan efter mormor. En shoppingrunda med Sofie aka norsken, efter det, en sväng hem till mig, efter det, en sväng till restaurang mañana. Med alla tre bästisarna faktiskt. Sofie, Matilda och Patrik.

Efter det, only time will tell..
och efter det? va? va?

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Jag trodde jag va din bästis :(

2010-02-28 @ 23:15:01
URL: http://rinvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0