Jaget.

Idag känns verkligen som en totalt nödvändig dag. Trots att jag inte gjort någonting speciellt.
Jag väntade på att hjärnan skulle komma ikapp med hjärtat. Men det har den inte gjort riktigt än.
Men nästan.
Jag orkade inte gå till skolan idag för att jag inte kände lusten så då struntade jag i det.
Jag brukar inte göra så men jag var tvungen att spela någon annan än mig själv så då gjorde jag det.
Jag började fundera över vad sjutton jag håller på med egentligen.
Jag kände mig villrådig och förvirrad.

Men sen försökte jag mig på att ta itu med problemet med kreativitet.
Och då hände någonting oväntat, jag kom på mig själv i skapandestadiet.
Som jag har väntat på så länge nu.

Nya tag. Åhej.
Status: Upptagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0