Go to sleep. Go to sleep.

Jag har försovit mig. Det är inte ofta jag gör det.
Det har nästan aldrig hänt faktiskt.
Istället för att ställa klockan på nollsex trettio. Så satte jag den på nollsju trettio.
Och vad gör jag då? Stressa är inte min grej, så jag förlänger försovningen med en halvtimme.
Kaffet smakar bra. Tankarna smakar bra, till kaffet. Musiken är perfekt.
Hello saferide var längesedan tänkte jag, och satte på't. Grejt. Highschool stalker passar bra in på mej.

Och nu är det helg.
Och den börjar jag med en shoppingrunda på stan med Sofie. 
Älska helg.
Jag hoppas att det blir en bra en.
Dansant och härlig!
Nejnejnejnej. Jag överhypar inte helgen, lovar!

Skål!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Försov du dej, eller.... "försov" du dej? Det är den stora frågan :D Ses sen. Looooove

2009-09-25 @ 10:12:10
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0