jag bygger upp dig bit för bit, igen.

Jag sitter här med en hemuppgift.
Nu ska jag bearbeta dagen vi hade igår, på stan, i göteborg, älskade göteborg.
Röhsska, hnoss, sintra, hdk, guldsmedsmästarn.
Cirka ett A4 ska vi skriva. Stod det på pappret.
Jag har skrivit fyra A4.
Jag flyger verkligen iväg när jag skriver.

Och sedan blir det väll en tripp till kungsbacka i persume.
Träffa sofie innan hon far till norge. Den jäveln. Blir ledsen när ja tänker på det.
Det kommer att suga här.
Men det spelar väll ingen roll eftersom jag bara är i skolan hela tiden endå..

Kent - Töntarna


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det kommer att suga att inte träffa dej också :( Men vi ses snart, i KBA! Pussälskling

2009-10-09 @ 16:50:58
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0