I need a break and I need a vacation.

Oj. Vad hungrig jag är. Frukost nästa. Ensam. Till John Dunsös röst såklart.
Vanligtvis så är billie the vision min resemusik, men jag gör ett undantag.
Vad ska jag äta för frukost då? Vetinte. Gröt kanske.
Jag somnade klockan tolv igår, det är sent. Jag kunde inte somna. Jag var för arg och ledsen.
På henne.
När jag väl gick och la mig så måste jag somnat direkt för jag kommer inte ihåg att jag låg där och vred.
Jag måste varit trött endå.

Nu kurrar det. Oj vad det kurrar.


“I saw you on TV Pablo. I called my friends right away. I said turn on the TV, turn it on now. Watch Billie the Vision on the television. I’ve never heard about you before but i must say you’re responsible for the way i feel ‘cause i found a happy face in the mirror today.”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0