Arrest me til it hurts.

Deportees, deportees, deportees.
Så otroligt jävla bra.
Så sinnesjukt jävla bra.
Och vilken tur att de svänger förbi stickyfingers i november.
Och vackert väder är det idag också.
Så vackert att jag struntade i skolan.
Det var väl egentligen inte anledningen..
Fasnade framför spotify, fixat med låtlistor. Bakat scones har jag också gjort.
Frugan är back on track. Precis utkommen från duschen, utkommen?

Sedan blir det kvällsöppet på allum med mamma.
Då blir det shopping på hög nivå. Ni ska allt få se vad jag är kapabel till.
Nej. Det finns en hejd.

Nu, farväl.


Kommentarer
Postat av: jonta

för i helvete.

Det är skillnad.

Jag vet att jag har rätt, säg att DU har fel istället.

2009-10-27 @ 19:20:23
URL: http://kaptenhadiraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0