Best not to think about it.

Trist väder.
Humöret svajjar.
Det har hänt en hel del idag dock. 
Redovisat vårt design projekt. "Kapsyl lampan" Som numera sitter upphängd i taket i korridoren.
Haft bild. Stått modell. Jobbigt, svajjigt.
Jag kan inte stå stilla fem minuter i sträck, ens.
Ännu jobbigare att jag skulle låtsas hälla dricka i ett glas. Ont i armen? Hahaha.
Och sen skulle jag och Linnea låtsas tvätta av en jävla bricka med en tygbit i en konstig pose.
(?)
Flummig skola, ja.
Och igår fick jag en silverrring av Anders i min klass som han har gjort.
GLAD! 

Athlete - Wires


Kommentarer
Postat av: Johan

Silverring alltså? Har han bil också, så slipper du ju gråta dig till sömns efter alla dar...

2009-11-11 @ 00:40:44
URL: http://schooner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0