This is my life.

Idag.
Sofie kom över. Vi möttes över en bit paj, som hennes kära mamma gjort.
Fikamorsan! thats her name!
Ypperligt god såklart, sen hade jag gjort tomatsallad.
Soppan hade med sig ramlösa, gott är det.
Det tog inte en lång stund tills Patrik och Jon crashade vårat lugn med två pizzor. Haha!

De gick precis.
Nu är det tyst här hemma. Bara musiken hörs, jag är trött, trött som en gnu.
Min pollenallergi ger inte vika, jag har gått blivit en riktig mes.
På inte mindre än ett år så har jag gått och skaffat mig
1. Svampallergi
2. Pollenallergi.

Whats next? nötter?
ADJÖKEN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

underbara männska !

2009-05-02 @ 13:18:33
Postat av: sabrina

bebis, jag är inte sur på dig, jag älskar dig.

jag trodde du var sur på mig <3

2009-05-03 @ 05:22:08
Postat av: Anonym

du är bäst!

2009-05-03 @ 05:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0