QUESTIONMARK.

Okej, jag får klagomål.
Mestadels från sofie, om att jag uppdaterar kasst som en jäkla säl.
Får väl ge er någon sorts inblick i mitt liv, jag mår fantastiskt bra för övrigt. Vädret börjar arta sig.
En väldigt upptagen vecka med egentliga bagarteller, men..
Idag blir det stan med sofie, presentletning till mor och förhoppningsvis en kaffe.
Imorgon är det bingo-säsongsstart. och där vill jag lägga in ett litet utrop - häng på för tusan!
Onsdag - värdkurs inför kulturkalaset. Spännande. Torsdag - kings aveny på Dubliners i göteborg och mammas födelsedag.
Sedan ska jag också försöka fixa med min kusins studentskylt, den ska bli pimpad vill jag lova!
Införskaffa en studentgåva måste också fixas.

Nu har jag ingenting mer att erbjuda. Peace.

Kommentarer
Postat av: Sofie

TUMMEN UPP!

2009-05-11 @ 19:03:26
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0