Pollenchock & Stjärnfall.


Jag pysslar med en viss kusins studentskylt. Jag hoppas inte att hon läser min blogg bara.
Det är hemligt.
Det är pilligt.
Men också ganska skoj för att jag tycker om att pyssla. 
Jag konverserar med en gammal vän med. Det är inte fullt så intressant.
Ja - ointressant med andra ord. Personen är ganska ointressant. Hoppas inte att han läser detta bara.
Lars Winnerbäck hörs i mina högtalare. Ibland en kväll i juni med Lars Berghagen.
Det är en superb låt. Jag tycker mycket om det. Min farfar brukade dansa med mig till den när jag var liten.
Liten och knäpp. Och vips så slängde jag in en bild på farfar och Jimmy här ovan! (& min lugg).

Kommentarer
Postat av: Johan

Och farfar tänker "Ungjävel som stör hela tiden, fem bokstäver..."

2009-05-25 @ 22:03:33
URL: http://schooner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0