Nu försvinner vi, nu flyger vi vår kos..

Jaha, nu var det klart.
Jag och Hanna fick jobbet på fina, fina, Böda Sands camping. 10 juli - 8 augusti.
Hejdå göteborg och hej Öland säger jag bara.
Jag är lite nervös..
Aldrig varit hemifrån så länge i hela mitt liv, haha.
Vi har planer att på vår lediga tid, cykla, åka inlines,  och bekanta oss lite med ölands alla knutar och hörn.
Jag tror att det kan bli fint.

Jag tycker att ni, folket, kan ta en tripp till campingen och semestra lite, och hälsa på!
Annars kommer jag att sakna er för mycket. (Vissa!)
Mamma har redan anmält sig :)

Kommentarer
Postat av: sabrina

omg du skämtar! fan va nice!

2009-05-19 @ 01:47:17
Postat av: Sofie

OMÄH! Ge dej av bara sådär då. Gör det. Hahaha. NAJS CIP!

2009-05-19 @ 09:29:22
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0