JA DET ÄR KLART ATT DETTA FÄLT MÅSTE FYLLAS I.


Min födelsedag hittills har varit helt awesome.
Ni vet om att jag gillar mycket mat va? Haha, doh, Jag har varit i himlen tills denna punkt.
Först stan med brudarna, sushi, åtta jäkla bitar, men bara sju slank ner.
Ah jag vet, vad hände där? Krympte magsäcken?
Sedan, mitt under sushin, så ringde mamma. Hon sa att hon skulle köpa med sig kinamat hem, OM jag orkade efter sushin då. Och det gjorde jag ju såklart.
Sedan blev jag bjuden på en fet jävla brownie med grädde, grymmaste brownien ever. Inte som en vanlig.
Godare!
Sedan kom jag hem, då fick jag presenter och kort på posten, och kinamat såklart, och sedan, då då då då, då blire tårta. Pappa och farmor kommer hit. Woho! Jag är lite speedad på allt socker från brownien fortfarande.

Jag fick detssutom en sjal av Hanna som jag verkligen ville ha när jag såg den på en mässa vi var på. Fast bara det att jag inte hade cash då. Ofcourse. Det tackar vi för, den är nice! (Har den på bilden som jag precis tog) Höhö. Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Cilla!

Födelsedagssång väntar msn!

pÖxx

2009-05-06 @ 22:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0