Annika Norlin - Åh herregud vilken låtlista

Nästa mission för mig är att lyssna igenom  - Annika Norlin - Åh herregud vilken låtlista.
(En låtlista av Annika på Spotify för er som inte har det.)
Tack vare ett anonymt tips, eller ja med ett anonymt tips så menar jag Johan Sunegård som F.Ö verkar hänga på hellosaferide.com oftare än vad han hänger i sitt eget rum. (Ingenting fel med det vill jag fetstila)

Men inte idag, för jag verkar vara i stort behov av en stor dos sömn.
Jag är konstig.
Men ja, låtlistan..

Det tackar vi för. Tack johan sunegård, tack & adjö!

Kommentarer
Postat av: Johan

Det fiffiga är ju att man kan hänga på hellosaferide.com SAMTIDIGT som man hänger i sitt rum. Vilket är tur!

2009-05-20 @ 18:43:10
URL: http://schooner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0