woah oh oh.

jag är så hemskt kass på att gå upp när jag inte behöver, men borde.
jag snoozar så länge att jag får huvudvärk.
men idag fick jag ingen, och jag trodde att klockan var 11 men den var halv.
så jag tjänade alltså en halvtimme, sicken surprise.

igår så var jag på bio, första delen av den nya filmen om che guevara, med sebbe sune och alex.
det gick bannemej bra trots att jag inte hade några glasögon.
och filmen var bra, eller ja, mer intressant.  jag hoppade till flera gånger för att jag är en lättskrämd idiot.
alex somnade en stund. men det är okej för att han gick upp tidigt igårmorse. hahaha.

snart vankas här kalas, kul skall det bli.
Och härnäst på listan:
frukost. punkt
städa. punkt
paketera in de sista presenterna. punkt
duscha. punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0