tacka gud för värktabletter.

tacka gud för värktabletter, det är det enda jag vill säga just nu.
men om gud aldrig har funnits, så vill jag tacka mamma, och pappa och....
eller nej shit, förlåt, juste.
det var ni som gjorde mig, och ni kunde inte göra det på rätt sätt?
typ borra lite, hamra lite extra, äta lite mer biff och ge varandra manliga knuffar?
nej ni var tvugna att göra mig till tjej, och allt som hör därtill.
TACK SÅ JÄVLA MYCKET.

eh, nä, skämt åsido.
tjejer är bäst.
killar kan varken hamra eller borra.
men, jag vill tacka apoteket.
tack apoteket.


Kommentarer
Postat av: Johan

Tack apoteket? FUCK apoteket skulle jag säga! De hade ju för fan slut på sån där smal leukoplast, så jag fick köpa sån bred jävla oduglig istället. Så jävla dåligt.

2009-03-07 @ 14:29:35
URL: http://schooner.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahahaha

2009-03-07 @ 15:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0