sure you work late some nights

Strax skall jag och min kära vapendragare hanna gå på ung företagsamhetsmässan på svenska mässan i göteborg.
det skall bli spännande att se vad de hittar på för finurligt i år.
förrförra året så var vi själva med och sålde väskor som vi sydde själva. bedrövliga om jag får säga det själv.
men det gick finfint, och de sålde, konstigt nog ;)
förra året så var min bror med och sålde kondomer med sina polare "gummipojkarna" tror jag att de kallade sig.
haha.
dock så kunde han inte vara med allt för länge för att det var samma dag som vår morfar begravdes, så jag kunde inte heller åka dit och titta.

men i år har jag tid.
och kul skare bli.
sen kanske man svänger förbi subway och tar sig en smörgås, 2 för 1!

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0