saturdays nights.

på bilden; pappa med hawaii skjortan under discobollen, marina med väst & randiga tröjan.
marina, i egen hög person, första gången jag någonsin lyckats få henne på bild. word up!



jag hade tänkt att berätta för er om min lördag.
då jag var bjuden på en av mina bästa killkompisar; jespers mammas 45års party, tema; disco.
pappa, hans tjej och min kära bror jimmy var också bjudna.
kvällen började med att jag, min bror, jesper, daniel och robin förfestade hos jeppe.
sedan drog vi vidare till stället där festen låg till.
det fanns välkomstbål, bjud-öl, vin och grejer.
vilket vid det här laget betydde att jesper var i himlen,
han sprang runt, var överlyrisk som om han aldrig tidigare blivit bjuden på någonting alls -
och skrek - BJUD-ÖL, DET FINNS BJUD-ÖL !

redan här var kvällen rolig. sedan bjöds det på mat, underbart såklart.
efter en massa öl, och för vissa bål, så var dansgolvet en väldigt lockande plats för både mig och alla andra.
pappa önskade lady gaga - pokerface, såklart, hahahaha.
sedan var det dags för tryckare, för första gången på hundra år.
med jesper såklart. det var otroligt komiskt. för alla på hela den här festen trodde att jag och jesper var ihop.
kanske för att pappa gick runt och sa till alla att vi var kära, och för att jesper lurade alla att vi skulle gifta oss?

läskigast under kvällen; att jeppes bror försökte få med mig hem och att pappas kompis stötte på mej. hahaha.
roligast; en pappa till ett av mina förra dagisbarn, han borde fan bli komiker alltså.
bästa kommentaren under kvällen; du såg ut som kate moss när du kom in.
och den tackar jag för ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sounds nice :)

2009-03-30 @ 16:13:04
Postat av: Johan

Orka anonyma kommentarer i din jävla blogg. UT MED PACKET!

2009-03-30 @ 19:24:23
URL: http://schooner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0