pannband!

det är såhär pannbandet skall sitta va?
ja är la inte fel ute nu, va?

kvällens roligaste;
appropå något helt random, mobilen ringde nyss, det var mamma.
jag svarade.
och i andra änden där var sofie.
hon hade alltså sprungit på mamma i kungsbacka centrum, sjukt random endå. hahaha!

nu skall jag fortsätta min ensamkväll här hemma, framför tvn? eller fortsätta med musiken?
funderar också på att göra något gott att äta..
skulle ju inte sitta helfel med lite chips nu, eller chirre som man också kan säga, synd bara att jag inte har något sådant i min ägo för tillfället.
jag tog just ett bad, det satt fint ska ni veta.



ps. kom hem till mig på ölkväll imorgon om ni vill.
fintskareva!

Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHAHHA, jag dör. Jag ba, Heeeej Cissis mammaaaa!

2009-03-07 @ 10:17:14
URL: http://sophiero.blogg.se/
Postat av: sannie

HAHA minen <3

2009-03-07 @ 10:41:19
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0