Oh my dearest brother..

Hej mina kära ca 25-30 läsare om dagen.
jag har en otroligt rolig nyhet att bekänna, eller berätta.
den 20 mars, då är det JAG, som åker upp till halmstad för att besöka min bror i lumpen.
ja det är ju inte bara jag, utan mamma, pappa, jag, tobias och mormor också.

mormor är helpå, hon typ längtar.
jag är mest nöjd över att det klockan 14.30 serveras kaffe i soldathemmet.
undrar om min bror har några heta lumparpolare, jag kanske skulle ta mormor på en ragg-runda?
näe.. men det skall iallafall bli sjukt spännande att se min bror in action.

HÄR HAR NI HONOM.
(jag vet ju inte vad ni tycker..
men jag tycker inte att det är speciellt manligt att springa runt med smink i ansiktet
 och granbarr i håret?)

Kommentarer
Postat av: Johan

Bästa kamouflagen nånsin. Jag ba "är det en gran?"

2009-03-02 @ 12:19:31
URL: http://schooner,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0