Gustaf Spetz - på Svanen, Jazzhuset ikväll.


åh, ikväll så spelar Gustaf Spetzsvanen. dit vill jag, jag vill verkligen det.
men det är inte riktigt min grej att gå dit ensam. eftersom alla är så tok-upptagna helt plötsligt.
nejnejnej. men jag vill tipsa er andra som har någon att gå dit med att gå dit - 
för han gör underbar musik den där Mister Spetz.
om ni inte har spotify, så råder jag er till att ta ett smakprov här,
om det är så att ni till denna punkt gått och missat denne man.
nu skall jag ta mig till duschen, sen skall jag till stan och träffa viktor.
presentletande.
fika.

någon som har något tips på vad man kan köpa till en kvinna som fyller 45?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0