Godmorning sunshine.

idag är en bra dag.
idag är en fin dag.
idag är det måndag.
och, där sprack det.

men idag ungefär, cirka klockan 16.00 så kommer peter hit och vi skallo göra våfflor och eskimåpussas, huh?
nej men, det var ju faktiskt våffeldagen igår, och eftersom man missade den dagen helt, totalt -
så får man göra sig på ett nytt försök som farsan sa till morsan.
händelserik helg f.ö, i fredags var jag på besöksdag i lumpen, spännande, spännande.
i lördags så vart det lite party hemma hos patrik el berglundo.

och med allt detta sagt så skulle jag vilja passa på att tipsa om lite musik.
1. röyksopp
2. those dancing days
ha en otroligt fin, produktiv, kramig och pussig dag allesammans !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är inte våffeldagen på onsdag?

2009-03-23 @ 18:27:41
Postat av: Anonym

jag vetinte johan. det blev väldigt krångligt det här. peter sa....... och jag vet....... och du säger........ error.

2009-03-23 @ 18:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0