Sings Salvadore Poe

Dagen började med en solig dag vid askimsbadet med två av mina absoluta favoriter.
Sofie och Sabrina såklart.
Jag kan inte hjälpa att tänka på frasen "Dopp i grytan" när jag tänker tillbaka på det.
Matilda skulle förstå..
Det var lite så det var.
Sola, doppa, sola, doppa, sola & doppa!

Min dag avslutas med lite Lisa Ekdahl på allsång på skansen, underbara Lisa!
Jag kanske verkar tråkig.
Här kommer ett stycke Lisa iallafall,
Och på tal om att vara tråkig. Ett stycke sömn...

"Alla dom som aldrig går över gränsen
Fast gränsen är så snäv så man står still
Alla dom som inte ens vågar önska
Och därför vet dom inte alls
Vi vet inte alls
Dom vet inte alls vad dom vill"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0