I don't know if i can yell any louder.

Bara för att vara extra snäll mot Johan Sunegård så slutar jag inte blogga.
Men eftersom jag inte har någonting roligt att skriva så tänker jag fortsätta med att lägga in låttexter som beskriver allting åt mig istället så att jag slipper anstränga mig.
Alla vet att anstränga sig inte är min starka sida.
För det mesta blir det Annikas låttexter -
men eftersom jag snart avverkat varenda en så får jag nog byta inspirationskälla?
Man vill ju inte verka enformig..
What to do, what to do..

Jag har just smällt i mig en frukostsmoothie med massa gott i, bland annat honungsmelon.
Så nu är jag mätt som en plätt och funderar på att ta en cykeltur till allum.
Mitt busskort gick ut igår och jag måste därav köpa hundrakort fram tills den 8de juli.
(Då pyser jag till Öland i en månad för er som inte hänger med i svängarna.)
Och vad passar inte bättre då än en cykeltripp för att spara på slantarna?
Fysatan vad käckt det där lät.... usch!

Jag säger adjö, Adjö!

Kommentarer
Postat av: Johan

Om man har slut på låttexter börjar man citera Conor Oberst och John Darnielle. Då är man liksom safe ett bra tag...

2009-06-25 @ 12:06:44
URL: http://schooner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din Blogg är bra



Sluta inte..

2009-06-26 @ 10:27:17
URL: http://b1mb0-k850.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0