Foppolsfantaster och avancerade frisyrer. Som taget ut berts dagbok.

Dagen har spenderats på askim, återigen. Jag som inte ville bli enformig är såklart det.
Jag äter en tonfisksallad och försöker skynda på processen att bli redo för en kväll på stan.
Jag som tillochmed tänkt sätta upp håret sådär som Peter kallar "Avancerat" när det är helt och håller tvärtom.
Jag och Matilda även kallad Bob ska nämligen ut och ta en öl eller två.. eller tre på någon sorts uteservering.
Vilket ska bli underbart med tanke på vädret. Hoppas bara på att vi inte ska bli påhoppade av några fotbollsfantaster, eller som jag skulle vilja uttrycka mig "FOPPOLSFANTASTER!"

Ha en fin kväll. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0