As usual.

Det börjar som en vanlig konversation. Vilket jag inte har med här.
Men som Lindhe sa för någon vecka sedan, varför cepar vi alltid på msn?
Alltid lika oseriösa och tråkiga skämt. Hahaha.

Lindhe >> säger:

värsta myslåten

Cecilia. säger:

nää du kan vara en myslåt.

Lindhe >> säger:

HA

du e ju myslåten.se

Cecilia. säger:

nä sluta nu. du e myslåten.orgie

Lindhe >> säger:

hur går det me killarna då sizzler? : D

Cecilia. säger:

hahaaa..

jag e player vetula.

Lindhe >> säger:

I know

Cecilia. säger:

ne men vafan. dedär har ja lagt på hyllan, funderar på o bli lesbisk.

Lindhe >> säger:

värsta player eru

Cecilia. säger:

duråå?

hahaha

Lindhe >> säger:

höhö

Cecilia. säger:

hure gåre me bruwdarna

Lindhe >> säger:

inge bra

som vanligt : )

Lindhe >> säger:

och nu får jag la inte gifta mig med dig längre heller så det känns ganska kört xD

Cecilia. säger:

de vetula att vi ska!

hahaha

efter jag blivit straight igen

D;

Lindhe >> säger:

så det förändrar inget att ja råkade ligga me en av dina vänner då?

Cecilia. säger:

nääääääänänä. shit happens

Lindhe >> säger:

ah gött : D

bra då älskar jag dig i hemlighet igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0