Slowly (Oh so slowly)

Jag tänkte ta en sån där skön lördagsmorgon med att byta lakan och städa lite.
Jag hann göra lite iallafall, tills magen sa ifrån och då hamnade jag här igen.
Den är konstig min mage. Jag blir galen. Jag får fortsätta städa om en liten stund.
Senare blir det middag hos min kära pappa och syskon. Med min kära plastfamilj Dowland. Och min älskade farmor Yvonne. Som för övrigt också har magont, och har haft i flera dagar. Hon skyller på värmen.
Vi hade en god pratstund i telefon igår, jag och farmor, och vi beslöt oss för att ta oss till pappa oavsett vad. Vi är starka kvinnor vi på pappasidan. Hahaha, eller ?

Ta tag i livet?
Njae..

Kommentarer
Postat av: KärleksKristian

Du är svinstark, och underbar :)

2009-07-04 @ 22:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0