Baka baka liten kaka.

Okej förlåt för att jag inte uppdaterar så väldigt bra då rå.
Nu har jag lite tid att skriva, men då kommer detdär som alltid kommer, att man inte vet vad man ska skriva.
Jag sitter vid en dator på Öland i ett väldigt varmt rum får jag väl tillägga, det luktar sockervadd, för det säljer dom här :) känns lite lamt om någon går förbi och ser att jag sitter och skriver blogg, haha. Nu är jag ensam på öland och det känns väldigt läbbigt, Hanna tog sitt pick och pack och åkte till skåne över helgen för att fira sin födelsedag med familjen. Men tur är det väl då att Jonathan kommer hit imorgon. MYCKET TUR.
Ikväll ska jag jobba, uscha!

Nu orkar jag inte skriva mer. Haha skrev skruva först..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Puss!

2009-07-23 @ 21:50:23
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0