A friend stopped by and said as quoted

jag har fasnat här, jag och annika norlin.
varenda låt associerar jag till mig själv.
"oj, denna handlar ju om mig" tänker jag.
om varje låt.
jag tänker också på dofter.
alla doftar så olika.
"du doftar gott, som en annan jag känner."
sa jag och tog mig friheten och sniffade lite på honom.
jag är sån. tar mig friheter.
idag så smakade jag på joels shrek tandkräm.
den var god.
den hade små stjärnor i också.
lite spexigare sådär.
skall nog också köpa en sådan.
idag så har jag borstat tänderna tre gånger.
det är någonting jag fått för mig.
som jag ofta får.

"i'm such a florence, a real florence nightingale"
godnatt och adjö.


Kommentarer
Postat av: Johan

you can lay your weight on me, you won't have to worry, cause I'll be your backbone...

2009-01-12 @ 08:51:13
URL: http://schooner.,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0