uppstår genom att det görs avkall på revolutionära principer för kortsiktiga vinster.

för att överskriften inte har någonting att göra med texten.

ibland när jag skriver blogginlägg, dagboksinlägg, dikter eller whatever,
så kan jag känna att jag blir allmänt nöjd.
typ som min svenska lärare alltid sa, "fortsätt skriva cissi, du har något där"
en annan gång sa han
"om vi var i samma ålder så skulle vi göra en bra duo"
jag antar att han menar inom ämnet och ingenting annat för då blir jag rädd.
så känner jag aldrig nu längre, jag skriver aldrig om någonting viktigt.
mig blogg är något egocentrerad kan jag tycka.
men jag antar att en blogg skall vara aningen egocentrerad?

i allafall.
så skall vi ägna detta blogginlägget åt en helt annan person.
han är iofs inte en helt annan person, men han är iaf inte jag.
min bror jimmy, som skall in i lumpen idag, han är visserligen redan där.
så, min bror jimmy, skall in i lumpen idag.. han är visserligen redan framme.
han har uppdaterat mig om att han funnit en vän från partille där.
och snart skall han hämta ut sina lumpenkläder.
kallas det uniform?


är det någon annan en jag som tycker att jag inte ens borde fortsätta,
för på någon vänster så fick jag nästan hela blogginlägget att handla om mig själv endå.
min blogg är aningen egocentrerad, egocentrisk..
engelska; egocentric, self-centred.

och vips så fick vi in lite lärdom också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0