old times.

en del av min dag bestod av att söka jobb.
en annan bestod av annika.

men en annan del av dagen var när jag kollade på filmer på när jag och jimmy var små.
en av godbitarna från filmerna är när jag målar med fingerfärg
som slutar med att jag smörjer in hela mig själv i den gröna färgen inkl fötterna och börjar springa omkring på golvet.



men det bästa är endå det här sista filmklippet, när jag badar i poolen på balkongen.
och jimmy ligger brevid på en filt.
jag börjar skvätta vatten på honom och det resulterar i ett asgarv från jimmys sida.
det låter så jävla gulligt.
och sen vägde hans huvud för mycket, så han orkade inte hålla uppe det.
så han välter hela tiden för att han skrattar så mycket.
på bilden så ropar mamma på jimmy, och då langar han den här blicken som ni ser ovan.
HAHAHAHAHAHAHA.

Kommentarer
Postat av: Johan

Kan du inte göra en remake på de filmerna nu?

2009-01-13 @ 18:33:49
URL: http://schooner.,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0