helt enkelt en mycket bra text översatt av annika norlin & anna järvinen - varje hjärtslag

Du vi kan göra det bra igen
vi kan göra om det nån gång

vi kanske skulle klara det älskling
vi kan försöka men inget ändras
se inte tillbaks
ändå dör jag med varje steg jag tar
ser inte tillbaks

bara lite lite bättre
bra nog för att ta din tid
säg om det skulle göra dig glad igen

vi kanske skulle klara det älskling
vi kan försöka men inget ändras
se inte tillbaks
ändå dör jag med varje steg jag tar
se inte tillbaks

bara lite lite bättre

det gör ont för varje hjärtslag
det gör ont för varje hjärtslag
det gör ont för varje hjärtslag
det gör ont för varje hjärtslag
det gör ont för varje hjärtslag
det gör ont för varje hjärtslag
det gör ont för varje hjärtslag
det gör ont för varje hjärtslag


finemang :)

Kommentarer
Postat av: Johan

Inte för att vara sån, eller klanka ner på Annika (skulle jag aldrig göra), men texten är väl mer eller mindre en översättning av Robyns engelska text?

2009-01-06 @ 22:15:23
URL: http://skåner
Postat av: Remina

Ja, det verkar så? Eller Cissi? :) Fin text i vilket fall. Och du har cepebra musiksmak.

2009-01-07 @ 19:27:30
URL: http://remini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0