ingen big deal.

haha, ikväll så skall vi på stickytorsdag, i arnas ära, för första gången på lääänge.
jag tror att jag skrev "haha" innan meningen började för att jag skäms lite som går dit på en torsdag.
men jag skall inte falla för grupptrycket och tycka att det är lame att gå på sticky T.
det är YYBERCOOLT.

nämen, vi är ett litet gött gäng som skall dit så det blir nog skoj :)
se bandet och sådär.
nu så sitter jag och dricker whiskey, jag vet några som kanske skulle bli lite stolta över mig för att jag gör detta,
pappa, och kanske jonathan.

men, jag börjar bli gammal nu. så det är la ingen big deal.

(" Matilda säger:

vad gör du?

cecilia. säger:

dricker wirre

Matilda säger:

juste du ska ju till stickan idag

cecilia. säger:

var vad det som avslöjade det? var det den obligatoriska wirren, för att jag skall palla småkidsen idag, eller vare för att jag berättade det förut?

Matilda säger:

alla dessa faktorer spelade in

cecilia. säger:

såpass, såpass ")


Kommentarer
Postat av: Gorgeous George

Du är ung som en svala!

2009-01-23 @ 23:19:59
Postat av: Anonym

Den 18e men vi skall ju till stickan 19. PUSsssssssss

2009-01-24 @ 06:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0