efterlysningar.

nu när jag börjar närma mig åldern tjugoett så börjar jag bli glömsk också.
eller så är det det faktum att jag alltid varit en riktig slarver som förföljer mig.
tänkte göra lite efterlysningar här när jag endå sitter och filurar på det själv.
vem har:

1. min rutiga sjal, den med klatschiga färger? en av mina favvosjalar ju
2. mitt silverhalsband med en rund ring på?
3. mitt långa vita linne från bikbok?
4. mitt orangea linne från H&M.
5. min svarta sjal?

det är väl ungefär vad jag kan komma på just nu,
ni kan ju hojta om ni har någonting hemma.
säga vad man vill om mig men särskilt smidig är jag inte.

Kommentarer
Postat av: Johan

Hah, jag läste "min svarta själ". FÖR DEN HAR JAG!

2009-01-13 @ 07:57:55
URL: http://schooner.,blogg.se
Postat av: jontakuken

eeh, a halsbandet har jag hemma, med nån ring på.

2009-01-14 @ 12:26:22
URL: http://www.metrobloggen.se/hadiraja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0