du förstörde mig.

gud.
jag har för mycket tankar i mitt lilla huvud.
nu skulle det passa perfekt med "det snurrar i min skalle" eller någonting i den stilen.
"du förstörde mig" de gjorde du.
hur förstör man en människa?
easy breezy mina vänner..
såatte, nu vet jag inte riktigt vad jag skall göra.
jag borde öva lite på min gruppintervju som äger rum nästa onsdag.
ett minne skall jag tala om.
ett minne.

igår var första gången på länge som jag höll på att somna innan jag släckt lampan. eller stängt av teven.
jag tittade inte ens klart, så trött var jag.
trött var jag.

trött på dig och på dig, och på dig, och dig...

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Sotnos. Skriv om p3, hur hade du det >D Saknar dig, pussa.

2009-01-19 @ 11:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0