detta jävla fält..

Hej där.
igår så hade jag biljetter till en teater vid namn "titta inte i påsen"
jag tänker komma till saken och berätta direkt vad som låg i påsen, en styckad kropp..
jag tänker ge denna teater en 2a av 5, för att det inte var min sorts humor.
men i pausen så bjöd de på laxsnittar och cider/öl/vin och vatten.
därav så blir det en rak trea! :)

jag hade en biljett över och beslöt mig för att bjuda hanna beijer.
efteråt så åkte vi vidare för att ta en öl på något chill plejs.
vi åkte förbi flygarns och insåg att de hade öppnat efter renovering.
jag hade också hört att de hade fått indraget alkoholtillstånd. men ack så fel personen som sa det hade (anton).
de hade förvandlats till värsta innestället, det kändes nästan som om vi var på en helt annan plattform.
galet snyggt om jag får säga det själv och fler val av alkoholhaltiga drycker än innan.
 trevliga vakter i dörren. 5 av 5.

ja. killen i kassan sa dessutom att jag var ovanligt trevlig igår.
jag tycker också att jag var det. ändring :/

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag är sjukt skeptisk till nya flygarns. Ska göra ett besök i rent recensionssyfte.

2009-01-24 @ 18:57:34
URL: http://schooner eller?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0