dans dans dans!


jag kom precis hem. nu dansar jag en skvätt.
en skvätt? till håkan hellströms sköra stämma.
sen ringde liseberg och sköt fram min intervju, i två veckor.
det suger ju lite el grande.
men vi får se det på den positiva sidan (vi? är jag schizofren?)
jag kommer vara påläst el mucho.
jag kan inte ens spanska så jag vet inte vad jag håller på med.
läste det i ca 2 år och den enda meningen jag kommer ihåg är i princip:
yo es un helado, vilket betyder; jag är en glass.

el estupido.

Kommentarer
Postat av: Remina

Haha! Flum :D

2009-01-20 @ 16:02:11
URL: http://remini.blogg.se/
Postat av: Söte Nisse

Vi får le hoppus du iaf får the jobbus på lisbergos. jag hållero tummeros!



Nu blir det kaffekopperos, med le smörgos!

2009-01-20 @ 16:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0