*bonk bonk* är det någonting där inne?

jag fick just ett dilemma tillägnat mig själv.
jag öppnade kylen och såg att en 5 deciliters gräddförpackning var öppen. och dessutom helfull.
eller ja, inte prick helfull då, annars skulle ju ingen ha öppnat den, men ja.
sen tänkte jag efter och insåg att det var inte den 5 deciliters förpackningen jag öppnade häromdagen.
då  fick jag lite panik och tänkte, herregud nu måste jag göra mig av med 10 deciliters grädde.
jag började seriöst att planera för hur jag skulle kunna bli av med grädden.
kanske ringa runt på grannarnas dörrar och fråga om dom kanske behöver lite?
sen insåg jag att det tänker jag ju inte göra, interagera med grannarna för lite grädde? jag får helt enkelt använda grädden själv. 10 deciliter på en vecka, det klarar jag! eller?
gud förbjude om man skulle slänga någonting i onödan.

men vips, jag upptäckte just, att den ena förpackningen var inte alls öppen.
vilket betyder att vi nu är nere på 5 deciliter, irish coffee någon?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha kockobelloo

2009-01-06 @ 22:19:27
Postat av: Sophiero

KAFFE KARLSSON BABE

2009-01-07 @ 14:25:44
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0