titta upp, titta ner, en sked!

igår så kom sabrina hem, återigen, hyllningsrop!
så vi hade kafferep hemma hos mig, jag sofie och sabrina.
vi fick tillåme presenter.
jag fick en skitsnygg pumaväska, en klänning och en fräsig rosa klocka!
julafton på ett ungefär :)
och ikväll blir det lite firande av att ovanstående återvänt hem till vårt kära göteborg.
så gick det med min nykta vecka, men man skall aldrig säga aldrig.

på dagen så var jag och arna i stan och letade efter en jacka som substitut för hennes vita.
det gick inte bra, men hon hittade en sjukt snygg kjol istället (eller var det en klänning? ;) )
och jag köpte mig ett linne jag.
det var min gårdag!

aldrig stavas aldrig med två L och alltid stavas alltid med två L.

Kommentarer
Postat av: Johan

Ja, för man kan ju inte fira nån utan att dricka! shit alltså.

2009-02-19 @ 18:30:53
URL: http://schooner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0