pshhhhshhhhhsh..

jag drömmer så konstigt. alltid.
igår natt så drömde jag att min familj, alla i min familj  var på landet.
landstället hade jag dock aldrig sett innan. men en dag när vi gick ut i trädgården,
så låg där två lik, mördade, knivhuggna.
bisarrt.
jag tittar för mycket på csi.

inatt så drömde jag att jag var i en helt surrealistisk värld. jag var en älva.
jag kunde trolla, bara jag viftade med fingret så kom det ut lite någonting sprakande.
jag träffade en kille som jag dansade vals med en stund.
han visste inte att jag var en älva.
sedan så gick vi iväg han i hand, och jag kunde höra hans tankar.
han  tänkte: henne skall jag ha, jag måste ha henne.
och jag sa: jag kan höra dina tankar.
han: va?
jag: nej jag bara skojade. men jag kan trolla.
och han trodde mig inte så jag bestämde mig för att trolla lite för att visa att det var sant.
och vad gör jag? jo jag trollar min egen fot till en hästfot. hahahaha.
sedan trodde han mig, och vi blev kära. han var någon sorts prins som bodde i en asdyr lägenhet i linnestaden.
man ba what?

sen kraschade hela världen. alltså, peter pan, o alla sånna där disneyfigurer kom in och började kriga typ.
sen helt plötsligt hittade jag o några andra skydd i typ ett konditori. och gissa vad jag gjorde där?

hejrå

Kommentarer
Postat av: Mysige Mattias

Jag drömde också konstigt inatt. Bl.a att jag och mina polare, och några till hölls gisslan av nån fet snubbe med en kökskniv.



Men vi lyckades ta oss ur det hela genom att planera hur vi skulle överrumpla honom, så när det var dags för kaffe, så kokade vi upp vatten, och när det var dags för hans kopp slängde vi vattnet i ansiktet på honom, och högg ihjäl honom.



Helt sjukt.

2009-02-05 @ 15:53:33
Postat av: Remina

Hahahahaha! Omg vilka drömmar :D

2009-02-05 @ 16:52:52
URL: http://remini.blogg.se/
Postat av: sabbe

AT UPP ALLT >D HAHA

2009-02-06 @ 10:18:21
Postat av: sabbe in the hood

Vem fan ar mysige mattias >D HAHA

2009-02-06 @ 10:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0