kaffet och förväntningarna

nu sitter jag här igen, med min stora kopp kaffe och förväntningarna om att någonting intressant skulle ha hänt sedan sist. det har det inte.
msnnyheterna: bröderna schulman stalkar salming. jag bryr mig inte. men måste endå fortsätta.

då gör jag något av det värsta, går in på aftonbladet.se och förväntar mig nyheter, där står det om en man som åkt fast för rattfylla, men sedan skyllde han på att det var alfons låtsasvän mållgan som körde, och friades.

jag visste väl att det var något lurt med den där mållgan!

Kommentarer
Postat av: Roland



alex Schulmans morfar var riktigt grym!



vetefan vad han hade tyckt om 1000apor, men ingen idé att grunna på det.



puss på ditt face!

2009-02-07 @ 17:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0