jag längtar tills imorgon!

staden igår.

tog en svängom med remina.
vi sakletade till en hemlis. det gick fint ;D
hanna beijer hängde på.
sedan gick vi på mcdonalds. (såklart)
vi våldgästade monki -
där hittade jag en mysig tröja/tshirt (se ovan), lite stickad känsla på den. och remina en snygg randig tischa :D
lite senare hittade jag ett par sjukt snygga mörkbruna kängor på din sko.
det kallar jag kap.

idag så blir det lite handla varor på willys, med mamma aka budget-morsan.
sedan, myskväll med lillebror. det är verkligen dags för en sådan.

nu är det väl dags för det sedvanliga kaffet.
mycket bra med rutiner, säger jag.

Kommentarer
Postat av: Remina

Det var riktigt grym igår :)

Hahaha "aka. budgetmorsan"

2009-02-27 @ 12:19:32
Postat av: Anonym

Hur mycket kostade skorna och tröjan???

2009-02-27 @ 12:26:40
Postat av: cecilia

eeeh. tröjan kostade 200 spänn, och skorna 500, men det var rea så 300 spänn fick jag dem för. wö wö wö.

2009-02-27 @ 13:50:39
URL: http://heyholetsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0