jag är, och kommer alltid att förbli en; KLant.

igår så hände det, en sak som bara skulle kunna hända mig, för att jag är just jag och ingen annan.
jag är och kommer alltid att förbli en klant.
1200 spänn till västtrafik, för att: jag är för gammal för att ha fritidskort, och för att, jag är en jävla klant!
inte fan vann jag någonting på bingon heller, jag som var sugen på en cykel, eller en VHS.
jag har ju aldrig någon tur.
imorgon skall jag på intervju på max, oddsen säger mig att det kommer skita sig.

jag är väl värd så mycket mer än det här?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Med den inställningen kommer man ingen vart.



Va istället positiv till MAX! höhöhööhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöh, hihihohohohohoh, hhhöhööhöhöhöhhö

2009-02-03 @ 18:49:15
Postat av: Johan

Ja, du är ju det... :/

2009-02-03 @ 22:54:50
URL: http://schooner.blogg.se/
Postat av: Sofie

DET löser sej hjärtat!



PUSS

2009-02-03 @ 23:01:53
Postat av: Sabrina

Fyfan, Det dar lar suga, nar man anda skaffar ett jobb, tjanar pengar.. sa gar skiten till vasttrafik.

Men vada, dom har typ ALDRIG fragat om legg osv, fraga dom dig eller? Det ar ju inte direkt sa man aldras pa en dag. Sa typiskt. Manadskort kostar ju roven ocksa >(



Lisebergsjobbet? Blev det inget med det eller? Du vet, vi ska ju tjana pengar pa i-klubben, HA. Du, jag och sofie, PUSSsaknar dig!

2009-02-04 @ 10:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0