ett steg bak, två steg fram, fem steg bak, tre steg fram.


ujujujuj.. idag är en sån där fin dag med sol, och frost, och fågelkvitter.
synd bara att jag är halvblind.
jag sitter här och öser på med tiger lou, oasis och nu, kings of leon.
sen tycker jag att det är lite kul att folk upptäcker precis hur urbra oasis faktiskt är, redan nu.
jävla mongon. hahaha.
nä, ikväll så blir det bingo med sofie osv.
men innan dess har jagen massa saker att göra, buzy buzy buzy..
och så vill jag passa på att önska grattis på födelsedagen till johan aka sune.
grattis, eller gratis? höhö.
i present så får du den här fina bilden på mig ovan. nu blir du väl glad?

HADÄ.

Kommentarer
Postat av: Johan

Tack så mycket vettja! Och tack för bilden, nu fick jag allt på önskelistan ändå, ett squashracket och cils i jpg-format!

2009-02-02 @ 18:46:27
URL: http://schooner,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0