babbelmaja.

intervju avklarad. check!
jag är verkligen lustig. jag är verkligen hel-lustig. 
jävla babbelmaja. men det är väl inget nytt i och för sig.
dom skall dock anställa 40 pers av 1000 sökande, vilket känns lite meningslöst.
men som pappa så optimistiskt sa, "tvärtom, om man blir uttagen så är man speciell,
och du tar ju inte så mkt plats i ett kök." haha.
dessutom så skall han betala min västtrafiksbot på 1200.
så är det när man har världens bästa pappa. skall dock ge mig fan på att betala tillbaka det senare.
bra skit, skall bra skit ha. nytt ordspråk?
får lägga patent på't.

nu blire aktivt spotify användande.
jag är kär. jag är så jävla kär.
jag har inte varit såhär kär på ett halvår. haha.
i love spotify.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0