All my life I've been the slave of consequence, Wondering how this life could be so intricate

Oh man.
Nymålade naglar. Hallonröda naglar.
Inte nymålade egentligen. Men nästintill.
Nästintill är nästintill samma sak. Det näst nyaste helt enkelt.
Okej jag ville bara vara märkvädig.
Vem försöker jag lura. Min existens på jorden är inte ens märkvärdig.
Oh man!
Nu har jag precis skrivit klart mitt designarbete.
"Om en modedesigner" heter det.
Nej.
Jo.
Lite. 
En sak på min dumma lista som faktiskt blivit färdig. En sak att pusta ut över.
Nu måste jag bara sluta räkna stegen och ignorera de vita linjerna.
Sedan är jag good to go!
Så gott som ny.
Så gott som tilllagad!

Och imorgon börjar vi gymma. Jag och Patsy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0