Absolutely, Salutely!

Idag är det fest för många.
För mig är det sovdags klockan tio.
Jag hade glömt bort hur jobbigt det var att gå i skolan. :)
Idag har vi dock varit på utflykt. På Nääs slott, sjukt coolt plejs.
Vilken jävla stil. Barock och rokoko osv.
Allt är bevarat så som det lämnades.
En stund låtsades att jag levde på 1800talet. Eller inte
.
Vi lekte lite lekar och tävlade lite också, mitt och Lisas lag vann såklart. Ett pris fick vi också.
En godisstrut... punkt punkt punkt.
Sen har jag varit på Allum och shoppat lite med systrami.
Vi köpte skrivblock och sen spenderade jag för mycket pengar på annat. Såklart.

Imorgon ska vi börja hantverka! FINALLY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0